Május 8-án technikai okok miatt ZÁRVA vagyunk. Megrendelések május 9-én, csütörtökön kerülnek feladásra. Köszönjük megértésüket.

+36 1 987 6873 eshop@frogpack.hu
0 db 0,00 Ft

Az bevásárló kosara nem tartalmaz termékeket.


Hogyan használjuk maximálisan a doboz fedelét

12. 02. 2024 | Autor: Sonia | percnyi olvasás

Hogyan használjuk maximálisan a doboz fedelét

Merítsen ihletet Hug Me, Venira vagy Underbelly.

Egyedi nyomtatott dobozokat fog készíteni? Ha a postai kartonodobozokra esett a választás, ne feledkezzen meg a fedél belsejéről. Ma példákon keresztül megmutatjuk, hogyan változtathatsz egy egyébként hétköznapi kartonfedelet hatékony eszközzé a márkaépítéshez és a vásárlók öröméhez.

A megosztható designtól a márkatörténetig rengeteg nyomtatási lehetőség áll rendelkezésre. Csak a számára megfelelőt kell kiválasztania. 

Hívja meg az ügyfeleket megosztásra és véleményezésre

A közösségi média megjelenése jelentősen hozzájárulhat internetes üzlete sikeréhez.

Éppen ezért okos arra ösztönözni az ügyfeleket, hogy osszák meg tapasztalataikat, ahogyan a Lilly Postbox tette. Egy projekt, amely minden hónapban könyveket küldött a gyerekeknek, és támogatta őket az olvasásban. Egy pillantás az Instagramjukra, és azonnal kiderül, hogy telitalálat volt. Több mint 2900 megjelölésük van.

Ne felejtse el a fedélre nyomtatni a #hashtaget és a közösségi média linkjeit. Néha egy QR-kód segít.

És egy utolsó tipp: legyen konkrét. Inkább kérdezze meg: "Hogy tetszik az új fülbevaló?" mint egy általános "Mennyire volt elégedett?" Beindítja a vásárló fantáziáját, és pontos utasításokat ad neki, hogy mit írjon le.

A merész #hashtag és az egyszerű dizájn működött. A jobb oldalon egy képernyőkép az Instagramról a Lilly PostBox projektről.

Köszönje meg a vásárlást

Kis gesztus, nagy hatás. A hála kifejezése az ügyfeleknek egyszerű, de hatékony módja a pozitív kapcsolat megerősítésének és az ismételt vásárlás ösztönzésének. A Venira kozmetikai márka szépen csinálja, ami az "...együtt vagyunk Venira" utószóval is erősíti az összetartozás érzését.

Még személyesebb lesz, ha a küldemény kitöltésekor minden vásárló nevét ráírja a fedélre. De vigyázzon az időre. Ha naponta 150 csomagot csomagol, előfordulhat, hogy már nem tudja kezelni a kézi üzeneteket.

A Venira személyes kapcsolatot is létesít az ügyféllel azáltal, hogy „...az Ön Venirája” címet viseli.


Mondja el történetét

Erőteljes és egyedi a történeted? Ne tartsa magában. Mondja el újra az ügyfeleknek, amint kinyitják a dobozt.

Vagy mutassa be küldetését és a termékei mögött rejlő értékeket. Így működik a hajkozmetikai márka, a Mr. Smith, amely a dobozon mutatja be fő értékét – az emberek, az állatok és a természet iránti kedvességet.

A márkaépítés, valamint az ügyfelek és a márkája kapcsolatának erősítése itt is szerepet játszik.

Hajkozmetika Mr. Smith takarékosságáról ismert. Ezért nem meglepő, hogy a csomag kinyitásakor azonnal értesül erről.

Ismertesse a termék használatát

Ha egyfajta terméket árul, közvetlenül a fedélen feltüntetheti, hogyan kell használni és gondozni. És mivel egy kép többet ér ezer szónál, merítsen ihletet a Noku Canvasból – egy önöntöző zöldfalak induló projektjéből, amely a dobozon mutatja meg fő előnyét – az egyszerű összeszerelést.

Az átgondolt tervezés segíthet ügyfeleinek teljes mértékben megérteni a termékét, és úgy kezelni, hogy az hosszú ideig kitartson


Ugyanezt teszi a Hug Me márka is, amely membrános szoptatós melltartókat gyárt. Mivel a melltartói érzékenyek a gondatlan mosásra, közvetlenül a fedélen jelzik vásárlóiknak, hogyan kell mosni a melltartókat, hogy azok a lehető leghosszabb ideig kitartsanak.

A Hug márka nem csak a vásárlás köszönetét választotta, hanem a termékek ápolásának egyszerű leírását is.

Helyezze logóját a reflektorfénybe

Néha a siker kulcsa az egyszerűség. Ha a fedél belsejét kizárólag a márkalogója számára fenntartja, tiszta és professzionális megjelenést hoz létre. Győződjön meg róla saját szemével az Undebella, egy korabeli alsónemű gyártó márka dobozával.

Az Underbelly márka minimalista dizájnja passzol.

A logót atipikusan is elhelyezheti. Lepje meg vásárlóit Selfringes divatos e-shopként.


A márkája még nem annyira ismert? Egészítse ki az emblémát követelésével, például a ThirdLove márkával, és jobban emlékeznek önre.

Merítsen ihletet egy idézettel

Egy jól megválasztott idézet elég ahhoz, hogy gondolatok és érzelmek egész folyamatát indítsa el az ügyfélben.

Ezenkívül az idézetek megoszthatók a közösségi hálózatokon. Az emberek szeretnek megörökíteni a rájuk visszhangzó pillanatokat. Válassza ki a megfelelőt, amely rezonál a márkájával, és a világ boldog lesz.

Ihletet meríthet a francia Sézane divatmárkától, amely híres franciák idézeteit nyomtatja dobozokra. Ügyesen angol fordítást is biztosít más országokból érkező ügyfelek számára.


A Sézane márka a dobozokon sem tagadja francia eredetét.


A lehetőségeknek csak a képzelet szab határt

A fedél értékes hely, amely nagyszerűen használható. Számos módszert mutattunk be, amellyel a márkáját továbbíthatja, és javíthatja a vásárlói élményt. Ezért reméljük, hogy a mai nap után a legtöbbet fogja kihozni ebből a térből.