0 db 0,00 Ft

Az bevásárló kosara nem tartalmaz termékeket.

Általános szerződési feltételek


A fogyasztói szerződés - az adásvételi szerződés, amely létrejött a Szolgáltató, Eladó és az Megrendelő (együttesen Felek) között.

A szállító / eladó - az a személy, aki a szerződés megkötésénél jár el üzleti vagy egyéb tevékenységnél. Ez az a vállalkozó, aki közvetlenül vagy egyéb üzleti módon bisztosítja a termék eladását ill egyébb szolgáltatásokat bisztosít be.

A vevő (ügyfél):

Fogyasztó - az a személy, aki a szerződés megkötésének, és ennek folytamatánál nem mint vállkozó jár le Ez egy vállalkozó vagy jogi személy, aki vásárlás ill szolgáltatást folyamatánál nem kereskedelmi célra vásárolja termékeiket vagy veszi igénybe szolgáltatásainkta.

Vállalkozó - nem vonatkoznak rá a fogyasztóvédelmi jogszabályok, kereskedelmi jog alapján vásárol.

 

Az adásvételi szerződés létrejötte - a kötelező érvényű megrendelés visszaigazolása álltal valósul meg az adásvételi szerződést az eladó és a vevő (fogyasztó) között. Vevő és az eladó ettől a pillanattól kezdve le van kötve kötelező kölcsönös jogokkal és kötelezettségekkel.

 

Árak és termékek

A Frogpack.cz ("az üzemeltető") a webáruhár üzemeltetője rendelkezik érvényes EU s adószámmal . A Frogpack.cz (a továbbiakban: "e-shop") webáruházban feltüntetett árak, nem tartalmazzák az ÁFA-t. Az árak megrendelés / vásárlás pillanatában érvényesek. Az akciós árak megrendelésk / vásárlás pillanatában érvényesek vagy amíg a készlet tart.

 

Rendelés folyamata 

A vevő az adásvételi szerződés létrejötte pillanatában lekötelezi magát hogy betartja a vásárlási kódexet és az erre vonatkozó reklamációs eljárást. A vevőnek lehetősége van a megrendelés és a reklamációs eljárást átanulmányozni, mielőtt a jóváhagyja a rendelést , ezzel a ténnyrl egyértelműen figyelmeztetve va a rendelés eküldés előtt. Miután elküldte renelést, az ügyfél informálva van hogy a rendelés felvétele megvalósult, az e-shop ban, az ügyfélnek lehetősége van az adott rendelést kinyomtatni. Ha az ügyfél helyesen adja meg az e-mail címét, akkor az adott címre a megrendelés egy másolata el lessz küldve, ami álltal megerősítí a rendelés leadását az e shopban. Abban az esetben hogy ha nem valósul meg a rendelés leadásának megerősítése, vagy nem kapja meg a rendelés másolatát az e mail címére, akkor legyen szíves minnél hamarább vegye fel velünk a kapcsolatot.

Számlát a szállítmány szállítási napján állítjuk ki . Számla az ügyfélnek a szállítás  napján  e-mailben el lessz küldve , és papír formában  a csomagban is megtalálja .

 

A fizetés módja

Az ügyfelek választhatnak a következő fizetési módból:

 

• Utánvét: Fizetés utánvétellel a futárszolgálat alkalmazottjának a rendelés átvételekor az ön álltal megadott számlázási, ill. szállítási címen. Utánvétel esetében nem lehetséges a futárnak bankártyával fizetni.

 

• Banki átutalás: Banki átutalással a webáruhár üzemeltetöjének a Frogpack.cz számlájára (?), a variáns szimbólum megeggyezik a rendelés számával. Ha nem lehetséges betartani a szállítási időt, az ügyfél jogosult az átutal összeg azonnali visszatérítésre arra a számlára amiről utalva volt. Az árut kiszállítása akkor valósul meg ha a kifizeténdő összeg jóváírásra kerül a számlánkra.

 

Rendelés elállás, felmondása

Az ügyfél a jogában áll a webáruházban feltüntetett kapcsolat révén ellálni, felmondani a rendelést, vagy annak részét. A felmondás akkor ér hatályba ha az adott felmondást a webáruház alkamazottja elfogadja. A megrendelés felmondásáról, az ügyfél mindig, e-mailben vagy telefonon azonnal tájékoztatjuk.

 

Elállás a szerződéstől a fogyasztó részéről

Az Ügyfél a szerződésétől írásban postai úton az üzemeltető címére, vagy elektonikus postai úton (eshop@frogpack.hu ) az üzemeltető ügyfélszolgálatán jogosult elállni a termék átvételétől követő 14 napon belül anélkül, hogy bármilyen indokot kellene adnia erre vonatkozóan.


Ha eláll a szerzödéstől abban az esetben az adásvételi szerződés a kezdetektől fogva megszűnik. Ebben az esetben a terméket vissza kell juttatni az eladónak sértetlen, használatlan és lehetőleg az eredeti csomagolásban számított 10 munkanapon belül elállási szerződés feladásától.

Az eladó jogosult hogy a számított tíz (10) napon belül megvizsgálja a visszaküldött termékeket, különösen annak megállapítására, hogy a visszaküldött áru nem sérült, kopott vagy részben fogyasztott.

Visszalépés esetén az eladó visszatéríti a vételár, szállítási díj nélkül a vevőnek számított tíz (10) nappal a határidő felülvizsgálatától. Az elállás keretében a szerződéstől, a fogyasztó kiválaszthatja hogy milyen módszerrel térítjük vissza a vételárt (csekken, vagy a bankszámla). 

Vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben a visszaszállított áruk a vevő által sérült, elhasznált vagy részben elfogyasztott, az eladó jogosulttá az adott károkért kártérítési igényt benyújtani a vevőnél.

 

Elállás a szerződést az eladó részéről

Eladónak joga van elállni a szerződéstől, ha lehetetlenné válik a szerződés teljesítése. Az ilyen eset akkor állhat fel ha nem elérhető a mgrendelt termék, ha a vevő pénzügyileg nem képes teljesíteni a feltételeket, vagy hogy ha nem veszi át a megrendelt árukat. Minden ilyen esetben, a vevő értesítve lessz , telefonon vagy írásban. Abban az esetben, ha a vevő már kifizette a vételárat akkor haladéktalanul vissza lessz neki utalva. 

 

Megrendelés feldolgozása

Az üzemeltető vagy a felelős képviselője, jogában áll, hogy a kapcsolatot teremtsen az ügyféllel, és ezért az ügyfél érdekében áll hogy a megadott adatokat a valóságnak megfelelőek legyenek.

Ha az eladó úgy találja, hogy nem tudja, a megrendelt termékeket, vagy egy részét  kiszálítani azonnal telefonon vagy írásban a kapcsolatotba lép a vevővel, hogy eggyesztessenek a további lépésekröl. 

Ha nem születik meg a megállapodás, illetve ha a vevő nem fogadja el a hosszabb szállítási határidő, a vevő érdekében egészét vagy egy részét törölték. Abban az esetben, ha a vevő már kifizette a vételárat abban az esetben az eladónak haladéktalanul vissza lessz utalva .

 

Kiszállitás módja

A kiszállítás a DPD futárszolgálattal valósul meg. Ha a megrendelést leadása 13:00 óráig valósul meg akkor még az nap szállításra kerül a megrendelt termékek. Szaállítási idő 2 munka nap. Szállítási költség előre utalás esetében 1330.- FT ÁFA nélkül, utánvétel esetében 1695.- FT ÁFA nélkül.

Közvetlenül a rendelés leadása után , az ügyfélnek egy  visszaigazoló e-mailt van küldve a megrendelt termékekkel eggyütt .
A szállítás napján , az ügyfélnek  e-mail formájában van  megerősítve a szállítmány szállítása. Az e-mail tartalmaza a nyomon követési számot és a számlát.

 

A termék, megrendelés átvétele

Ügyfél vagy a címzett köteles lellenőrizni hogy a csomagolás sértetlen e, és, hogy a szállítmány nem mutat egyértelmű sérülést. A vásárlónak saját érdekeben áll, hogy lellenőrizze a szállított árut, hogy megeggyezik e a rendelésével, abban az esetben hogy ha eltérést észlel akkor elutasítani a szállítmány átvételét vagy megkérni a fuvarozót hogy szállítást halasszuk el a következő munkanapra, hogy időközben a tárgyalni tudjon az üzemeltetővel. Abban az esetben, sérülés vagy egyéb szabálytalanságok észlel szállítmánynál, ebben az esetben az ügyfél köteles azonnal kapcsolatba lépni a Frogpack.hu webáruházzal.

 

Jótállás és reklamáció

A jótállási idő 24 hónap. A jótállási az ügyfél áruátvétele időpontjától kezdődik.

A jótállás nem vonatkozik szokásos elhasználódásnak (vagy azok részeire) a termékek használatával okozva. Rövidebb élettartam ilyen esetben nem tekinthető a hibának.

 

Szállítás közben történő károsodás

Vevő köteles megvizsgálni az árut azonnal megérkezése után, a fuvarozó jelenlétében.

A látható hibák felfedezés esetében, amelyek úgy vélik hogy szállítás közben történt, a vevő ebben az esetben köteles a fuvarozóval jegyzökönyvbe foglalnia a károsodást. A vevő ebben az esetben jogosult, hogy nem veszi át a szállítmányt.

Nyilvánvaló hibákat a vevő azonnal reklamálja az Eladónál. Ennek a reklamációnak a feltétele hogy rendelkezzen az fuvarozóval aláírott jegyzőkönyvel.

Költségeket és károkat, melyek a helytelen vagy késedelemmel leadott reklamáció esetbén, vagy az adott károsodás nem volt jegyzőkönyvbe foglalva a vevő, teljes mértékben a vásárlót.

 

Reklamáció

Abban az esetben, ha az ügyfél észrevszi a vásárolt árun a jótálási időszak alatt, hogy károsodás jelét mutassa, amely nem volt okozva helytelen használattal, de a termék minősége okozta a károsodást, ebben az esetben a vevő jogosult a reklamációra.

 

Relamáció folyamata

Ha egy ügyfél reklamálni szertne a www.frogpack.hu webáruházban vásárolt terméket akkor eszt megteheti e-mailben vagy telefonon, a gyors feldolgozást érdekében vevői megadja a személyes adatait, és az adott termékkel kapcsolatos adatokat (pl. a termék típus-és sorozatszámát, értékesítési dokumentum számát és a hiba leírását). Legkésőbb két munkanapon belül felvesszük önnel a kapcsolatot. 

Az eladó felméri a reklamációt és a keltkezett esetleges hibákat, ezt követően értesíti az ügyfelet telefonon vagy e-mailben az a reklamáció elbírálásának eredményét. Ezt követően az ügyféllel megoldást keresünk a reklamált termék szállításával kapcsolatban.

A reklamáció határidő rendezése harmin (30) nap.