Általános szerződési feltételek
A fogyasztói szerződés - az adásvételi szerződés, amely létrejött a Szolgáltató, Eladó és az Megrendelő (együttesen Felek) között.
A szállító / eladó - az a személy, aki a szerződés megkötésénél jár el üzleti vagy egyéb tevékenységnél. Ez az a vállalkozó, aki közvetlenül vagy egyéb üzleti módon bisztosítja a termék eladását ill egyébb szolgáltatásokat bisztosít be.
A vevő (ügyfél):
- Fogyasztó - az a személy, aki a szerződés megkötésének, és ennek folytamatánál nem mint vállkozó jár le Ez egy vállalkozó vagy jogi személy, aki vásárlás ill szolgáltatást folyamatánál nem kereskedelmi célra vásárolja termékeiket vagy veszi igénybe szolgáltatásainkta.
- Vállalkozó - nem vonatkoznak rá a fogyasztóvédelmi jogszabályok, kereskedelmi jog alapján vásárol.
Az adásvételi szerződés létrejötte - a kötelező érvényű megrendelés visszaigazolása álltal valósul meg az adásvételi szerződést az eladó és a vevő (fogyasztó) között. Vevő és az eladó ettől a pillanattól kezdve le van kötve kötelező kölcsönös jogokkal és kötelezettségekkel.
Árak és termékek
A Frogpack.hu ("az üzemeltető") a webáruhár üzemeltetője rendelkezik érvényes EU s adószámmal . A Frogpack.hu (a továbbiakban: "e-shop") webáruházban feltüntetett árak, nem tartalmazzák az ÁFA-t. Az árak megrendelés / vásárlás pillanatában érvényesek. Az akciós árak megrendelésk / vásárlás pillanatában érvényesek vagy amíg a készlet tart.
Rendelés folyamata
A vevő az adásvételi szerződés létrejötte pillanatában lekötelezi magát hogy betartja a vásárlási kódexet és az erre vonatkozó reklamációs eljárást. A vevőnek lehetősége van a megrendelés és a reklamációs eljárást átanulmányozni, mielőtt a jóváhagyja a rendelést , ezzel a ténnyrl egyértelműen figyelmeztetve va a rendelés eküldés előtt. Miután elküldte renelést, az ügyfél informálva van hogy a rendelés felvétele megvalósult, az e-shop ban, az ügyfélnek lehetősége van az adott rendelést kinyomtatni. Ha az ügyfél helyesen adja meg az e-mail címét, akkor az adott címre a megrendelés egy másolata el lessz küldve, ami álltal megerősítí a rendelés leadását az e shopban. Abban az esetben hogy ha nem valósul meg a rendelés leadásának megerősítése, vagy nem kapja meg a rendelés másolatát az e mail címére, akkor legyen szíves minnél hamarább vegye fel velünk a kapcsolatot.
Számlát a szállítmány szállítási napján állítjuk ki . Számla az ügyfélnek a szállítás napján e-mailben el lessz küldve , és papír formában a csomagban is megtalálja .
A fizetés módja
Az ügyfelek választhatnak a következő fizetési módból:
- Utánvét: Fizetés utánvétellel a futárszolgálat alkalmazottjának a rendelés átvételekor az ön álltal megadott számlázási, ill. szállítási címen. Utánvétel esetében nem lehetséges a futárnak bankártyával fizetni.
- Banki átutalás: Banki átutalással a webáruhár üzemeltetöjének a Frogpack.hu számlájára, a variáns szimbólum megeggyezik a rendelés számával. Ha nem lehetséges betartani a szállítási időt, az ügyfél jogosult az átutal összeg azonnali visszatérítésre arra a számlára amiről utalva volt. Az árut kiszállítása akkor valósul meg ha a kifizeténdő összeg jóváírásra kerül a számlánkra.
- Online bankkártyás fizetés: A leggyorsabb fizetési módszer, egy biztonságos fizetési átjárón keresztül történő bankkártyás fizetés. A megrendelés megerősítése után az átirányításért legyen szíves megadni a kártya adatokat: kártyaszám, lejárat (hónap/év), CVC-kód. A fizetést jóváhagyását, ellenőrző SMS kóddal erősítheti meg, amelyet SMS-ben kap meg. A termékek feladása akkor valósul meg, ha a kifizetendő összeg jóváírásra kerül a számlánkra.
Rendelés elállás, felmondása
Az ügyfél a jogában áll a webáruházban feltüntetett kapcsolat révén ellálni, felmondani a rendelést, vagy annak részét. A felmondás akkor ér hatályba ha az adott felmondást a webáruház alkamazottja elfogadja. A megrendelés felmondásáról, az ügyfél mindig, e-mailben vagy telefonon azonnal tájékoztatjuk.
Elállás a szerződéstől a fogyasztó részéről
Az Ügyfél a szerződésétől írásban postai úton az üzemeltető címére, vagy elektonikus postai úton (eshop@frogpack.hu) az üzemeltető ügyfélszolgálatán jogosult elállni a termék átvételétől követő 14 napon belül anélkül, hogy bármilyen indokot kellene adnia erre vonatkozóan.
Ha eláll a szerzödéstől abban az esetben az adásvételi szerződés a kezdetektől fogva megszűnik. Ebben az esetben a terméket vissza kell juttatni az eladónak sértetlen, használatlan és lehetőleg az eredeti csomagolásban számított 10 munkanapon belül elállási szerződés feladásától.
Az eladó jogosult hogy a számított tíz (10) napon belül megvizsgálja a visszaküldött termékeket, különösen annak megállapítására, hogy a visszaküldött áru nem sérült, kopott vagy részben fogyasztott.
Visszalépés esetén az eladó visszatéríti a vételár, szállítási díj nélkül a vevőnek számított tíz (10) nappal a határidő felülvizsgálatától. Az elállás keretében a szerződéstől, a fogyasztó kiválaszthatja hogy milyen módszerrel térítjük vissza a vételárt (csekken, vagy a bankszámla).
Vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben a visszaszállított áruk a vevő által sérült, elhasznált vagy részben elfogyasztott, az eladó jogosulttá az adott károkért kártérítési igényt benyújtani a vevőnél.
Elállás a szerződést az eladó részéről
Eladónak joga van elállni a szerződéstől, ha lehetetlenné válik a szerződés teljesítése. Az ilyen eset akkor állhat fel ha nem elérhető a mgrendelt termék, ha a vevő pénzügyileg nem képes teljesíteni a feltételeket, vagy hogy ha nem veszi át a megrendelt árukat. Minden ilyen esetben, a vevő értesítve lessz , telefonon vagy írásban. Abban az esetben, ha a vevő már kifizette a vételárat akkor haladéktalanul vissza lessz neki utalva.
Megrendelés feldolgozása
Az üzemeltető vagy a felelős képviselője, jogában áll, hogy a kapcsolatot teremtsen az ügyféllel, és ezért az ügyfél érdekében áll hogy a megadott adatokat a valóságnak megfelelőek legyenek.
Ha az eladó úgy találja, hogy nem tudja, a megrendelt termékeket, vagy egy részét kiszálítani azonnal telefonon vagy írásban a kapcsolatotba lép a vevővel, hogy eggyesztessenek a további lépésekröl.
Ha nem születik meg a megállapodás, illetve ha a vevő nem fogadja el a hosszabb szállítási határidő, a vevő érdekében egészét vagy egy részét törölték. Abban az esetben, ha a vevő már kifizette a vételárat abban az esetben az eladónak haladéktalanul vissza lessz utalva.
Kiszállitás módja
A kiszállítás a DPD futárszolgálattal valósul meg. Ha a megrendelést leadása 14:00 óráig valósul meg akkor még az nap szállításra kerül a megrendelt termékek. Szaállítási idő 2 munka nap.
A szállítási költségek a szállított áruk súlyától függenek. Nagyméretű termékek esetében az áruk súlyát a szállítás során elfoglalt hely alapján számoljuk ki, és csak akkor, ha a térfogata meghaladja a tényleges súlyát (az áruk úgynevezett térfogatsúlya).
Közvetlenül a rendelés leadása után , az ügyfélnek egy visszaigazoló e-mailt van küldve a megrendelt termékekkel eggyütt .
A szállítás napján , az ügyfélnek e-mail formájában van megerősítve a szállítmány szállítása. Az e-mail tartalmaza a nyomon követési számot és a számlát.
A termék, megrendelés átvétele
Ügyfél vagy a címzett köteles lellenőrizni hogy a csomagolás sértetlen e, és, hogy a szállítmány nem mutat egyértelmű sérülést. A vásárlónak saját érdekeben áll, hogy lellenőrizze a szállított árut, hogy megeggyezik e a rendelésével, abban az esetben hogy ha eltérést észlel akkor elutasítani a szállítmány átvételét vagy megkérni a fuvarozót hogy szállítást halasszuk el a következő munkanapra, hogy időközben a tárgyalni tudjon az üzemeltetővel. Abban az esetben, sérülés vagy egyéb szabálytalanságok észlel szállítmánynál, ebben az esetben az ügyfél köteles azonnal kapcsolatba lépni a Frogpack.hu webáruházzal.
Jótállás és reklamáció
A jótállási idő 24 hónap. A jótállási az ügyfél áruátvétele időpontjától kezdődik.
A jótállás nem vonatkozik szokásos elhasználódásnak (vagy azok részeire) a termékek használatával okozva. Rövidebb élettartam ilyen esetben nem tekinthető a hibának.
Szállítás közben történő károsodás
Vevő köteles megvizsgálni az árut azonnal megérkezése után, a fuvarozó jelenlétében.
A látható hibák felfedezés esetében, amelyek úgy vélik hogy szállítás közben történt, a vevő ebben az esetben köteles a fuvarozóval jegyzökönyvbe foglalnia a károsodást. A vevő ebben az esetben jogosult, hogy nem veszi át a szállítmányt.
Nyilvánvaló hibákat a vevő azonnal reklamálja az Eladónál. Ennek a reklamációnak a feltétele hogy rendelkezzen az fuvarozóval aláírott jegyzőkönyvel.
Költségeket és károkat, melyek a helytelen vagy késedelemmel leadott reklamáció esetbén, vagy az adott károsodás nem volt jegyzőkönyvbe foglalva a vevő, teljes mértékben a vásárlót.
Reklamáció
Abban az esetben, ha az ügyfél észrevszi a vásárolt árun a jótálási időszak alatt, hogy károsodás jelét mutassa, amely nem volt okozva helytelen használattal, de a termék minősége okozta a károsodást, ebben az esetben a vevő jogosult a reklamációra.
Relamáció folyamata
Ha egy ügyfél reklamálni szertne a www.frogpack.hu webáruházban vásárolt terméket akkor eszt megteheti e-mailben vagy telefonon, a gyors feldolgozást érdekében vevői megadja a személyes adatait, és az adott termékkel kapcsolatos adatokat (pl. a termék típus-és sorozatszámát, értékesítési dokumentum számát és a hiba leírását). Legkésőbb két munkanapon belül felvesszük önnel a kapcsolatot.
Az eladó felméri a reklamációt és a keltkezett esetleges hibákat, ezt követően értesíti az ügyfelet telefonon vagy e-mailben az a reklamáció elbírálásának eredményét. Ezt követően az ügyféllel megoldást keresünk a reklamált termék szállításával kapcsolatban.
A reklamáció határidő rendezése harmin (30) nap.