Reklamáció
Hiányzott valami elem a szállítmányból?
Észrevette, hogy valami megsérült szállítás közben?
Vagy egyszerűen nem tetszik valami a rendelésből, és vissza szeretné küldeni?
Nagyon sajnáljuk. Igyekszünk a lehető legegyszerűbbé tenni igényét.
- A fel nem használt terméket 90 napon belül visszaküldheti
- Általában 2-3 munkanapon belül feldolgozzuk a reklamációt.
- Megegyezés szerint a sérült terméket saját költségünkön elszállítjuk, futárt küldünk Önnek.
Hogyan járjunk el?
1. Vegye fel velünk a kapcsolatot a eshop@frogpack.hu címen.
Gyorsíthatja az eljárást, ha elküldi nekünk a rendelés számát, a probléma leírását és azt, hogy hogyan szeretné megoldani a problémát (visszatérítés vagy a hiányzó/sérült termék elküldése). Segít, ha fényképeket is csatol.
2. A következő munkanapon felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a megoldást.
3. Ha a terméket vissza kell küldeni hozzánk, a mi költségünkre futárt küldünk a termék átvételére.
4. A futár átveszi Öntől a terméket, és visszaszállítja nekünk.
5. Ellenőrzés után visszatérítjük a termék vételárát, elküldjük Önnek a hiányzó terméket vagy új terméket küldünk.
Még mindig nem tudja, hogyan oldjon meg valamit?
Értesítsen minket bármilyen kellemetlenségről e-mailben:
eshop@frogpack.hu