Május 8-án technikai okok miatt ZÁRVA tartunk. A rendeléseket május 9-én, pénteken dolgozzuk fel. Megértésüket köszönjük.

Jelzőtábla

Online vagyunk.Hívjon fel:
Üres kosár
 

Áru reklamálása

Sérülést észlelt a termék átvétele után? Valami hiányzik vagy esetleg valamiből több van az rendelésében? Nagyon sajnáljuk. Reklamációját igyekszünk a lehető legegyszerűbben megoldani.

  • A reklamációkat általában 2-3 munkanapon belül megoldjuk.
  • Az árut nem kell az eredeti csomagolásban visszaküldeni.

Sérült csomagolás

Ha a futár megérkezésekor sérült csomagolást észlel:
  1. Vegye át a szállítmányt.
  2. Lépjen kapcsolatba velünk a reklamációs űrlapon keresztül vagy e-mailben.
  3. Lehetőség szerint fényképezze le a sérült árut, és töltse fel a képeket az űrlapra. Ez segít a reklamáció rendezésében a szállítmányozóval.

Hogyan reklamálhatja az árut

  1. Kitölt egy egyszerű panasztételi űrlapot lejjebb.
  2. Munkanapokon 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot és egyeztetjük a reklamáció részleteit.
  3. Ha a reklamált árut vissza kell küldenie hozzánk, futárunk elmegy és átveszi Öntől. A futárt az Önnel történt egyeztetés után rendeljük meg.
  4. A megállapodástól függően visszatérítjük a pénzét, elküldjük Önnek a hiányzó árut (akár a következő megrendeléssel együtt) vagy új árut küldünk.

Reklamációs űrlap

A következő munkanapon felvesszük Önnel a kapcsolatot további információkkal.

  • Pénzvisszatérítés
  • Árucsere
  • Hiányzó áruk szállítása
Az reklamáció feltételeire az Általános Szerződési Feltételek irányadóak.
Az Elküldés gombra kattintva tudomásul veszi személyes adatai feldolgozásra kerülnek.

Kosár

A kosarat bevásárlólistaként használhatja

A termékeket a következő látogatásáig tároljuk benne