Áru reklamálása
Sérülést észlelt a termék átvétele után? Valami hiányzik vagy esetleg valamiből több van az rendelésében? Nagyon sajnáljuk. Reklamációját igyekszünk a lehető legegyszerűbben megoldani.
- A reklamációkat általában 2-3 munkanapon belül megoldjuk.
- Az árut nem kell az eredeti csomagolásban visszaküldeni.
Sérült csomagolás
Ha a futár megérkezésekor sérült csomagolást észlel:
- Vegye át a szállítmányt.
- Lépjen kapcsolatba velünk a reklamációs űrlapon keresztül vagy e-mailben.
- Lehetőség szerint fényképezze le a sérült árut, és töltse fel a képeket az űrlapra. Ez segít a reklamáció rendezésében a szállítmányozóval.
Hogyan reklamálhatja az árut
- Kitölt egy egyszerű panasztételi űrlapot lejjebb.
- Munkanapokon 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot és egyeztetjük a reklamáció részleteit.
- Ha a reklamált árut vissza kell küldenie hozzánk, futárunk elmegy és átveszi Öntől. A futárt az Önnel történt egyeztetés után rendeljük meg.
- A megállapodástól függően visszatérítjük a pénzét, elküldjük Önnek a hiányzó árut (akár a következő megrendeléssel együtt) vagy új árut küldünk.