Kedves vásárlóink, elnézést kérünk, de a forgalmi korlátozások miatt megrendeléseik késhetnek. Köszönjük megértésüket és türelmüket.
+36 1 987 6873 eshop@frogpack.hu
0 db 0,00 Ft

Az bevásárló kosara nem tartalmaz termékeket.

Reklamáció


Hiányzott valami elem a szállítmányból?

Észrevette, hogy valami megsérült szállítás közben?

Vagy egyszerűen nem tetszik valami a rendelésből, és vissza szeretné küldeni?

 

Nagyon sajnáljuk. Igyekszünk a lehető legegyszerűbbé tenni igényét.

  • A fel nem használt terméket 90 napon belül visszaküldheti
  • Általában 2-3 munkanapon belül feldolgozzuk a reklamációt.
  • Megegyezés szerint a sérült terméket saját költségünkön elszállítjuk, futárt küldünk Önnek. 

 

Hogyan járjunk el?

1. Vegye fel velünk a kapcsolatot a eshop@frogpack.hu címen.

Gyorsíthatja az eljárást, ha elküldi nekünk a rendelés számát, a probléma leírását és azt, hogy hogyan szeretné megoldani a problémát (visszatérítés vagy a hiányzó/sérült termék elküldése). Segít, ha fényképeket is csatol. 

2. A következő munkanapon felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a megoldást.

3. Ha a terméket vissza kell küldeni hozzánk, a mi költségünkre futárt küldünk a termék átvételére.

4. A futár átveszi Öntől a terméket, és visszaszállítja nekünk.

5. Ellenőrzés után visszatérítjük a termék vételárát, elküldjük Önnek a hiányzó terméket vagy új terméket küldünk.

 

Még mindig nem tudja, hogyan oldjon meg valamit?

Értesítsen minket bármilyen kellemetlenségről e-mailben:
eshop@frogpack.hu