+36 1 987 6873 eshop@frogpack.hu
0 db 0,00 Ft

Az bevásárló kosara nem tartalmaz termékeket.

Reklamáció


Feladás előtt minden szállítmány gondosan le van ellenőrizve, hogy helyes-e, és hogy megfelelően be van csomagolva. Végtére is előfordulhat, hogy a feladott termékek megsérülnek a szállítás során, véletlenül egy másik termék kerül feladásra, valami hiányzik a szállítmányból, vagy a megrendelt termékek egyszerűen nem felelnek meg Önöknek.

 

Kérjük minden esetben, tájékoztasson minket a, eshop@frogpack.hu e-mail címen.

 

A kérelmét legkésőbb, munkanapokon 24 órán belül feldolgozzuk. A fényképek segítik a reklamációk gyorsabb feldolgozását.

 

Hogyan kell eljárni, ha:

1) Sérült termék esetében

  1. a) nyilvánvaló sérülés a kézbesítésnél

Ha egyértelműen látni, hogy az áru csomagolása sérült már a fuvarozó kézbesítésénél, akkor utasítsa vissza a szállítmányt. Nekünk könnyebb lesz bizonyítani a fuvarozó társaság felé az okozott károkat. Azonnal új csomagot küldünk Önöknek. Természetesen csak egyszer fizet a szállításért.

 

  1. b) rejtett sérülések

Ha a termékek nem mutatnak nyilvánvaló károsodási jeleket, és átvette a szállítmányt. Számunkra kulcsfontosságúak a képek a sérült termékekről. Azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot, és feladjuk Önöknek az új termékeket. A panasztételi eljárás folytatása érdekében őrizze meg az eredeti csomagolást a sérült termékekről.

 

2) Mást kaptam, mint rendeltem

Szíves elnézését kérjük, hogy ha véletlenül más terméket talált a csomagban, mint amit rendelt. Azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben eshop@frogpack.hu vagy telefonáljon a +36 1 987 6873 számra. Még ugyanazon a napon orvosoljuk hibánkat a saját költségünkre.

 

3) Hiányzik valami a szállítmányból

Szíves elnézését kérjük, ha valamit elfelejtettünk becsomagolni. Azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben eshop@frogpack.hu vagy telefonáljon a +36 1 987 6873 számra. Még ugyanazon a napon orvosoljuk hibánkat a saját költségünkre.

 

4) Nem felelnek meg nekem a termék

  1. a) vissza szeretném küldeni, és kicserélni

Nem megfelelő termék, és a csere igény esetében. azonnal értesítsen minket e-mailben vagy telefonon. Ezután legyen szíves visszaküldeni, a nem megfelelő terméket az alábbi címre: Frogman s.r.o. / 27636Z, East Gate Business park B1 - Magyar Posta Fót 2151

. A visszaküldött csomag átvétele után, feladásra kerülnek az újonnan kiválasztott termékek.

 

  1. b) vissza szeretném küldeni, és elállni a rendeléstől

Nem megfelelő termékek, ill. a rendelés elállása kérelmével kapcsolatban, azonnal értesítsen minket e-mailben vagy telefonon. Ezután legyen szíves visszaküldeni, a nem megfelelő terméket az alábbi címre: Frogman s.r.o. / 27636Z, East Gate Business park B1 - Magyar Posta Fót 2151. A megrendelés pénzügyi értékét visszatérítjük a visszaküldött csomag átvétele után.