Reklamáció
Feladás előtt minden szállítmány gondosan le van ellenőrizve, hogy helyes-e, és hogy megfelelően be van csomagolva. Végtére is előfordulhat, hogy a feladott termékek megsérülnek a szállítás során, véletlenül egy másik termék kerül feladásra, valami hiányzik a szállítmányból, vagy a megrendelt termékek egyszerűen nem felelnek meg Önöknek.
Kérjük minden esetben, tájékoztasson minket a, eshop@frogpack.hu e-mail címen.
A kérelmét legkésőbb, munkanapokon 24 órán belül feldolgozzuk. A fényképek segítik a reklamációk gyorsabb feldolgozását.
Hogyan kell eljárni, ha:
1) Sérült termék esetében
- a) nyilvánvaló sérülés a kézbesítésnél
Ha egyértelműen látni, hogy az áru csomagolása sérült már a fuvarozó kézbesítésénél, akkor utasítsa vissza a szállítmányt. Nekünk könnyebb lesz bizonyítani a fuvarozó társaság felé az okozott károkat. Azonnal új csomagot küldünk Önöknek. Természetesen csak egyszer fizet a szállításért.
- b) rejtett sérülések
Ha a termékek nem mutatnak nyilvánvaló károsodási jeleket, és átvette a szállítmányt. Számunkra kulcsfontosságúak a képek a sérült termékekről. Azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot, és feladjuk Önöknek az új termékeket. A panasztételi eljárás folytatása érdekében őrizze meg az eredeti csomagolást a sérült termékekről.
2) Mást kaptam, mint rendeltem
Szíves elnézését kérjük, hogy ha véletlenül más terméket talált a csomagban, mint amit rendelt. Azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben eshop@frogpack.hu vagy telefonáljon a +36 1 987 6873 számra. Még ugyanazon a napon orvosoljuk hibánkat a saját költségünkre.
3) Hiányzik valami a szállítmányból
Szíves elnézését kérjük, ha valamit elfelejtettünk becsomagolni. Azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben eshop@frogpack.hu vagy telefonáljon a +36 1 987 6873 számra. Még ugyanazon a napon orvosoljuk hibánkat a saját költségünkre.
4) Nem felelnek meg nekem a termék
- a) vissza szeretném küldeni, és kicserélni
Nem megfelelő termék, és a csere igény esetében. azonnal értesítsen minket e-mailben vagy telefonon. Ezután legyen szíves visszaküldeni, a nem megfelelő terméket az alábbi címre: Frogman s.r.o. / 27636Z, East Gate Business park B1 - Magyar Posta Fót 2151
. A visszaküldött csomag átvétele után, feladásra kerülnek az újonnan kiválasztott termékek.
- b) vissza szeretném küldeni, és elállni a rendeléstől
Nem megfelelő termékek, ill. a rendelés elállása kérelmével kapcsolatban, azonnal értesítsen minket e-mailben vagy telefonon. Ezután legyen szíves visszaküldeni, a nem megfelelő terméket az alábbi címre: Frogman s.r.o. / 27636Z, East Gate Business park B1 - Magyar Posta Fót 2151. A megrendelés pénzügyi értékét visszatérítjük a visszaküldött csomag átvétele után.